AKTUÁLNĚ: Od 6. 1. 2025 aktualizujeme úřední hodiny osobního příjmu

Zveřejněno Nabídka práce

Hledáme kolegy či kolegyně do oddělení PR a marketingu

Přidejte se k nám a staňte se součástí Kanceláře veřejného ochránce práv, která pomáhá bez rozdílu už téměř 25 let!

Jaká může být Vaše pracovní náplň?

  • Psaní tiskových zpráv a aktualit na web.
  • Zajišťování a udržování kontaktu s médii (proaktivní nabízení ombudsmanských témat, organizace mediálních výstupů zástupců KVOP).
  • Tvorba podkladů pro novináře, reakce na jejich dotazy.
  • Občasné pořádání tiskových konferencí, briefingů a setkání s novináři.
  • Monitoring médií.
  • Tvorba příspěvků na sociální sítě (Facebook, X, LinkedIn, Instagram).
  • Pořizování fotek a krátkých videí z našich akcí.
  • Tvorba grafiky (např. letáky či příspěvky na sociální sítě).
  • Podílení se na správě webu ombudsmana a na e-mailingu.
  • Pomoc při organizování PR akcí Kanceláře (Noc práva, dny otevřených dveří, …).
  • Spolupráce na dalších PR a marketingových aktivitách Kanceláře (tvorba podcastů, ombudsmanského zpravodaje, …).

Baví Vás grafika, ale s psaním tiskových zpráv nemáte zkušenosti? Nebo třeba chcete jen psát tiskové zprávy a sociální sítě nejsou Vaše silná stránka? To vůbec nevadí! Ozvěte se nám i tak. Není potřeba ovládat vše. O jednotlivé agendy se v rámci týmu PR a marketingu podělíme.

Jak si Vás představujeme?

  • Máte vysokoškolské vzdělání nebo právě studujete magisterské studium.
  • Ovládáte perfektně češtinu a máte cit pro srozumitelné psaní.
  • Nebojíte se vzít do ruky foťák nebo telefon a sám/sama vytvořit poutavý obsah.
  • Tvorba grafiky vás baví.
  • Sledujete trendy v marketingu.
  • Jste aktivní a flexibilní při řešení více požadavků najednou.
  • Jste zodpovědná/ý, pečlivá/ý a komunikativní.
  • Jste samostatná/ý i schopná/ý týmové spolupráce.
  • Výhodou, nikoliv podmínkou, je praxe v marketingu nebo PR.

Co nabízíme?

  • Smysluplnou a různorodou práci,
  • plat 30 000 – 45 000 Kč podle Vašich zkušeností a kvartální odměny,
  • možnost zkráceného úvazku,
  • pružnou pracovní dobu,
  • možnost částečné práce z domova,
  • 5 týdnů dovolené ročně,
  • 5 dnů osobního volna ročně,
  • odborný růst, jazykovou výuku,
  • příspěvek na stravování ve výši 89 Kč na den,
  • práci v centru Brna s možností parkování.

Pozice je vhodná také pro absolventy a absolventky.

Jestli se k nám chcete připojit, napište nám do 6. října 2024 na adresu lzicarova@ochrance.cz. Vysvětlete, proč s námi chcete spolupracovat, připojte Váš životopis a napište nám, která část agendy by Vás zajímala.

Termín nástupu je ideálně 18. listopad, ale není to podmínkou.

 

Vytisknout

Zpět na aktuality