ONLINE KONFERENCE: Regulace sexistické reklamy v 21. století
Dne 15. září 2020 proběhla v online podobě závěrečná konference projektu Naplňování vládní strategie pro rovnost žen a mužů v oblasti diskriminační reklamy, kterou pořádalo NESEHNUTÍ ve spolupráci s Kanceláří veřejného ochránce práv.
- Více informací o projektu naleznete ZDE
ONLINE KONFERENCE SESTÁVALA ZE DVOU ČÁSTÍ:
I. ČÁST
První část konference tvořil stream s editorkami závěrečné publikace o regulaci sexistické reklamy Janou Kvasnicovu z Kanceláře veřejného ochránce práv a Petrou Havlíkovou z NESEHNUTÍ, které hovořily o regulaci sexistické reklamy v České republice i zahraničí a dopadech sexistické reklamy na společnost. Rozebrán byl i konkrétní příklad sexistické reklamy.
II. ČÁST
Druhou část konference představovalo šest záznamů rozhovorů s autory a autorkami publikace Sexistická reklama, konkrétně s
Alenou Jaškovou (právnička),
Pavlou Špondrovou (právnička),
Radkou Hanzlovou (CVVM),
Josefem Kotáskem (vedoucí katedry obchodního práva PrF MU),
Veronikou Bazalovou (KVOP) a
Martinem Šarochem (asistent soudkyně NSS).
- Playlist rozhovorů je dostupný ZDE